سلام•-•

اگه یادتون باشه ماه قبل توی پست معرفی کاراکترام گفته بودم که با شروع فروردین میخوام یه چالش نوشتن با سوالای خودم بذارم... که خب یادم رفت و نذاشتمش:|

الانم فقط یه ماه با امتحانای پایانیم فاصله دارم و نمیتونم روی اینجور چیزا زیاد وقت بذارم... به خاطر همین تصمیم گرفتم به جاش یه چالش چهار روزه بذارم

دیگه حوصله ندارم خودمو با ماه هماهنگ کنم. همین امروز شروعش میکنم🚶

چالش اینجوریه که من هر روز یکی از گروهای رنگی MBTI رو میذارم و ازتون میخوام توی اون گروه، از هر تایپ، شخصیتای انیمه ای / داستانی مورد علاقتونو معرفی کنید و دلیلی که اونا رو بیشتر از بقیه ی شخصیتای اون تایپ دوست دارید بنویسید

حقیقتا نکته ی خاصی نداره فقط دلم میخواست این کارو انجام بدم😅

میدونم مثل دفعه ی قبلی هیچکس جواب نمیده ولی حداقل میخواستم خودم برای خودم بنویسمشون•-•

اگه شرکت میکنید تنها چیزی که باید رعایت کنید اینه که از آدما و سلبریتیای واقعی توی چالش استفاده نکنید و اینکه هربار تایپ مورد علاقتونو توی گروهی که گذاشتم انتخاب کنید (+دلایلتون)

خودم از اونجایی که درطول روز زنده نیستم نصف شبا چالشو میذارم ولی شما هروقت دلتون خواست جواب بدید++

بعدا نوشت: من احتمالا این پستو تا آخرین روز زندگیم هر روز ویرایش میکنم پس هردفعه سر بزنید ببینید آهر کدوم تایپ یه بعدا نوشت اضافه کردم•-• نمیتونید سرزنشم کنید نمیشه تو یه نصف شب همه ی شخصیتا رو با یه تایپ پیدا کرد

INFP: میونا از انیمه ی نسیمی از فردا. اون جزو اولین شخصیتای انیمه ای INFP غیرکلیشه ای بود که میدیدم و خیلی شبیه خودم بود:′)...

بعدا نوشت: از تاکویای توکیو رونجرزم خیلی خوشم میاد. شاید چون آروم و مظلوم میزنه. شاید چون رفته تو داستان چیفوریم. شایدم چون خوشگله.

بعدا نوشت²: باورم نمیشه ولی میامورا از هوریمیا رو یادم رفته بود:)) میدونم هر روز دارم اضافه میکنم ولی به دل نگیرید... اون خیلیی خوبه. مظلوم و کیوته ولی همزمان مراقب بقیه هم هست و با اینکه بیشتر وقتا مظلومانه رفتار میکنه بعضی وقتا خیلی خشن میشه:′) اونو باید نفر اول میذاشتم...

بعدا نوشت³: مافویو از انیمه ی گیون... (فکر کنم کلا بشینم اینارو از اول بنویسم سنگین ترم++) اونم یکی از شخصیتاییه که خیلی شبیهمه. و خب شخصیتش خیلی سافت و کیوته

ENFP: چیفویو از انیمه ی توکیو ریونجرز. ساشا از اتک. فوجیوارا از لاو ایز وار. خودتون یکیشونو انتخاب کنید دیگه نمیدونم++... همشون خیلی خنگ و کیوتن...

بعدا نوشت: آنیا از انیمه/مانگای اسپای فمیلی. اگه از شدت کیوتی این بشر مردم اصلا تعجب نکنید:)

INFJ: ایده ای ندارم. INFJ های انیمه ای که میشناسم و دوستشون دارم خیلی کمن. ولی میشه گفت بین اونا آرمینو خیلی دوست دارم. نمیدونم چرا حالا، فقط قبنا خیلی روش کراش داشتم

+ همین الان فهمیدم که شینیا از انیمه ی اسرافیل پایانی هم یه INFJ عه و قطعا اون شماره ی اولمه:))

بعدا نوشت: هیروگامی ساچیرو... به محض اینکه فهمیدم اونم INFJ عه چنان جیغ خاموشی کشیدم که نزدیک بود نفسم بند بیاد:′))) وایبش خیلی قشنگه لعنتی...

ENFJ: سافت ترین ENFJ انیمه ای که تاحالا دیدم و بیشتر از همه عاشقش شدم شینیچیرو از توکیو ریونجرز بوده:′)

دلیل خاصیم ندارم... فقط به نظرم سافت تره و حس آرامش بیشتری بهم میده...

و خوشگل تره++

تایپ مورد علاقم از این گروه: ایده ای ندارم. من همه ی دیپولاماتا رو خیلی دوست دارم. شاید علاقم به INFJ ها یخورده کمتر باشه چون معمولا خیلی بالغن و از کسایی که خیلی بالغن خوشم نمیاد ولی درکل همشونو خیلی دوست دارم•-•

پ.ن: شک نکنید، ترتیبی که گروها رو میذارم به ترتیب مورد علاقه ی خودمه و قطعا گروه مورد علاقم گروهیه که خودم توشم:))

پ.ن²: معلوم نیست چه رویی دارم که وقتی میدونم هیچکس قرار نیست شرکت کنه بازم برای خودم چالش میذارمXD

 

ISFP: اینا جزو اون گروهایین که توی تشخیص دادنشون افتضاحم چون هرکی از تایپشون میشناختم با اون یکی زمین تا آسمون فرق میکرده و کل توانایی من توی تشخیص دادن افراد یه تایپ از شباهت کسایی که توش میشناسم میاد. ولی خب، یه سرچ ساده کردم و اینا کسایی بودن که بین جوابا خیلی به چشمم اومدن:

کازوتورا از توکیو ریونجرز. نمیدونم دیگه... وقتی عکس نوجوونیشو کنار این تایپ دیدم خیلی شوکه شدم ولی بزرگیش خیلی خوبه و قطعا یکی از کراشای رده اولمه. بقیه میگن هاته ولی از نظر من به شدت کیوته به خاطر همین خیلی دوستش دارم

و خوشگله و موهاش کیوتن:′)

اوتو آی از تخم مرغ عجایب. دیگه تا الان خودتون فهمیدید چقدر کیوت و خوشگله و همه چقدر دوستش دارن:))

هوشیومی کورای از هایکیو. وایب خوبی ازش میگیرم و همین++

هرچند رابطش با ساچیرو هم هست که باعث میشه بهش علاقه پیدا کنم...

پ.ن: احتمالا ندیدید ولی ساچیرو هم به لیست شخصیتای مورد علاقه ی INFJ ‍‍م اضافه شده:′) 

+ ایتادوری یوجی هم جزو اینا بود و من یادم رفت++

ESFP: لیست گوگل خیلی قابل توجه نبود و ESFP هایی که خودم میشناسم همشون اینان: شو از هوریمیا، شیندو از هوریمیا و رمی از هوریمیا. و جا داره بگم که هر سه شون کیوتن و از شخصیت پردازی هر سه شون خوشم میاد و هر سه شونو میتونم یه راست بیارم روی این لیست:)

و اگه اشتباه نکنم جویی فرندزم تایپش همین بود. ایشون اینجا رو با حضور خودشون متبرک کردن برامون. دست بزنید براش

+ لازمه بگم دلباخته ی اون خنگی و مودی بیش از حدش شدم؟

++ بوکوتوی هایکیو هم همین تایپه. یه دست بلند تر بزنید به افتخار این دو بزرگوار.

ISTP: آیزاوا سنسی از آکادمی قهرمانانه ی من و سایتاما از وان پانچ من

دلیل: خستگی و مود بودن بیش از حد (سایتاما صداشم هست++)

لیوای و آنیم هستن فکر کنم++

ESTP: چویا نفر اوله با اختلاف خیلیییییی زیادد. اصلا من هرچی از این بشر بگم کمه. ترجیح میدارم بذارمش کنار کلا. زیبایی و قدرت و مهربونی رو ایشون به زیبا ترین شکل ممکن چیده کنار هم...

+ میشه عمو روح‌الله و هلنارم اضافه کنم به لیستم؟:′)

++ شت الان شخصیتای خودم حمله میکنن بهم...

+++ حس میکنم مدل حرف زدنم داره عجیب میشه++

بعدا نوشت: چرا درمورد باجی سان به من نگفتیدددد؟؟؟ چرا یادم رفت باجی سانم یه ESTP لعنتیه:′)))

بعدا نوشت²: ″مهم ترین شخصیت این تایپ که یکی از بزرگ ترین کراشامه که خودمو باهاش کشتم... چندلر از فرندزه:′)) اصلا یادش میفتم اشکام جاری میشن...″ اینو قبلا تو ENTP نوشته بودم ولی دیدم با اینکه تو گوگل تایپشو ENTP نوشتن این تایپ خیلی بیشتر بهش میاد:)) حقیقتا همه ی اینا ثابت میکنن که ESTP ها بینهایت جذاب و کراشن

 

تایپ مورد علاقم از این گروه: بمولا ایده ای ندارم. حتی ترتیبم ندارم. رو همشون نصف نصفم... دلیل علاقمم به گروهشون اینه که به دیوونه بازیاشون معروفن:′) جز ISTP ها که به خستگی و خنثی بودن معروفن- کلا خیلی باحالن...

پ.ن: اگه امروز یکم مست بودم شرمنده یکم دیروقت به سوالا جواب دادم:|💔 سعی میکنم فردا سریع تر جواب بدم...

 

ISTJ: شخص مورد علاقم از این تایپ با اختلاف خیلی زیاد تومیوکا گیو از انیمه ی شیطان کشه. نمیتونم عشقمو بهش توصیف کنم... هیچکس نمیفهمه من چقدر آرامشی که ازش میاد بیرونو دوست دارم:′)

وایبش خیلی شبیه نیمیه فقط نرم تره~

+ خیلی زشته اگه اینجا اسمی از وایولت برده نشه:)) شخصیت اون خیلی قشنگ تر و کامل تر از اینه که بخوام برای دوست داشتنش دلیل بیارم

ESTJ: آقا من رابطه ی خوبی با اینا ندارم😂💔

بابام یه ESTJ عه و اون دخترعموم که ازش خوشم نمیاد ESTJ عه و نصف شخصیتای انیمه ای که رو مخم بودن ESTJ بودن...

ولی خب اگه مجبور باشم انتخاب کنم ماکیو از جوجوتسو کایسن و میسا چان از مبصر کلاس ما پیشخدمته رو انتخاب میکنم:|~

و البته هرمیون. اسم جویی رو گفتم اونو نگم نامردیه

ISFJ: نزوکو چان از شیطان کش

(استاد گفتن ایشون ISFJ نیستن ولی من فقط چیزی که تو گوگل نوشته رو مینویسیم++)

یکی از شخصیتای مورد علاقه ی دخترم اونه... حتی صداشم با اینکه به زور شنیده میشه کیوته

انگری (سویا) از توکیو ریونجرز. اون جزو تنها کساییه که انقدر بیبی و کیوته که منم دلم میخواد مراقبش باشم:′)

بیش از حد مهربونه... این دقیقا از همون مدل آدماییه که خیلی راحت گول میخوره و چیزای ارزشمندشو از دست میدهTT

یور از انیمه/مانگای اسپای فمیلی

یور خیلی بانمکه😂 هم کیوت و خوشگله هم به شدت مهربون و مراقب هم خشن

اگه اول با شخصیتش آشنا میشدید اصلا باورتون نمیشد اون بتونه یه قاتل باشه😂

و در آخر یاناگی کون از مانگای هوریمیا. (انیمه هم داره ولی اونجا خیلی دوسش ندارم) خودتون باید برید ببینید چقدر مظلوم و آروم و کیوته. همه ی شخصیتای مانگا جون میدن برای اینکه بتونن باهاش دوست شن. چهرتا هم جزو محبوب ترین بچه های مدرسشونه. حتی هوری یبار گفت من فکر میکردم هیچ پسری خوشگل تر از میامورا نیست ولی اون حتی از میامورا هم بهتره:))

+ چرا شخصیتای کیوت و خفن این تایپ انقدر زیادن...

ESFJ: ناکایاما هاروکی از گیون با اختلاف خیلیییی زیاد نفر اوله

اصلا درمورد ESFJ های دیگه با من حرف نزنید تا وقتی هاروکی یه ESFJ عه:′)

هاروکی بهترینه... اصلا نمیدونم چی باید درموردش بگم... هم مهربون و مراقبه و هم خیلی کیوت... طوری که میخوام بغلش کنم و انقدر بچلونمش که آبش خالی شه:′)

تایپ مورد علاقم از این گروه: خیلی مطمئن نیستم ولی فکر کنم ESFJ باشه. اینو میگم چون یکی از بهترین دوران دوستیم وقتی بود که با یه ESFJ دوست بودم. بین شخصیتای انیمه ای هم اکثرا ISTJ ها کسایین که روشون کراش میزنم. ولی خب هنوز نمیدونم. فقط میدونم رابطم با ESTJ ها خیلی خوب نیست ولی همونام اگه شخصیتشون کامل باشه خیلی دوستشون دارم (نه به عنوان مورد علاقه ها++)

پ.ن: ببخشید دیروز نذاشتم... کل شبو داشتم زیست میخوندم و کل روزو داشتم با دوستم زبان تمرین میکردم... و بعدشم از اونجایی که تقریبا 24 بود نخوابیده بودم خوابم برد تا یکی دو ساعت قبل:| به خاطر همین یه روز دیر شد.. ببخشید•-•

 

INTJ: توایلایت (لوید فورجر) از انیمه/مانگای اسپای فمیلی و آکاشی کیجی از هایکیو

آکاشی کراش خیلی قدیمیمه که به خاطر ساکت و آروم بودنش و به خاطر چهرش خیلی دوستش داشتم. و یه دلیل دیگه که خیلی ازش خوشم میاد اینه که پیچیده ترین و طولانی فکرا و تحلیلا رو توی چند صدم ثانیه تموم میکنه و با توجه به همونا واکنش نشون میده و حرف میزنه++

و از توایلایت خوشم میاد چون تیز و باهوشه و درمورد همه چیز فکر میکنه و وظیفه شناسه و برنامه ریزی داره، اما با وجود همه ی اینا اصلا خشک نیست و یه جورایی مهربون و بامزه هم هست:′)

ENTJ: اینام جزو اون دسته این که خیلی ازشون خوشم نمیاد و حتی اونایی که از این تایپ روشون کراشم هم خیلی اوقات میرن رو مخم... ولی خب اگه قرار باشه به شخصیت پردازی نمره بدم نفر اول لایت یاگامی از انیمه ی دفترچه ی مرگه و نفر بعد شیروگانه میوکی از انیمه ی لاو ایز وار (بیشتر چون با بقیه ی شخصیتای این تایپ متفاوته++)

ولی خب، کراش شماره ی یک خودم ازشون سوکونا از جوجوتسو کایسنه

INTP: من این تایپو خیلی دوست دارم:′|

اینجا ترتیب ندارم...

ال از دفترچه ی مرگ، کنما از هایکیو، اینوماکی از جوجوتسو کایسن و بارلاس جذاب خودم😂🔥

به سختی میتونید INTP ای پیدا کنید که من ازش خوشم نیاد:))

دلیلی که ازشون خوشم میاد به جز هوش و بی حسیشون (از اونجایی که همیشه شخصیتای انیمه ای بی حس ترو بیشتر دوست دارم😂) اینه که انگار کلا از بقیه ی مردم جدان و از یه دنیای دیگه اومدن... خیلی خاصن:′)

+ من یکم شک دارم ولی خب، میگن مایکی هم INTP عه و اگه واقعا باشه به هیچ وجه نباید اسمشو تو این لیست جا بذارم

ENTP: لیست کراشای این تایپ بلنده ولی خب... کسایی که اول خیلی واضح میان توی ذهنم گوجوگوجو از جوجوتسو کایسن و هانجی از اتکن. اینا خیلیییی خوبن. معمولا دید خیلی خوبی به این تایپ ندارم از اونجایی که داداشمم یکی از اوناست ولی شخصیتاشون خیلی کراشن:′)🔥

تایپ مورد علاقم از این گروه: قطعا و بدون شک INTP . من دیوونه ی این تایپم اصلا. هرچند موقع نوشتن به INTJ ها هم خیلی علاقه پیدا کردم که خیلی عجیبه چون تا همین نیم ساعت پیش ازشون بدم میومد++

پ.ن: نوشتن درمورد INTJ های این گروه باعث شد خیلی به تایپ نیمی شک کنم... دلم نمیخواد تایپش عوض شده باشه ولی به شکل عجیبی شبیه INTJ ها شده...

پ.ن²: مرسی از کسایی که خوندن و کسایی که شرکت کردن یا دارن شرکت میکنن:)

پ.ن³: من در روز های آینده هم برمیگردم و بازم هر روز به هر گروه یکی دوتا کاراکتر جدید اضافه میکنمXD

 

پایانღ