برنامم این بود که تا وقتی کسی مستقیما ازم برای یه چالش دعوت نکرده تو هیچ چالشی شرکت نکنم (زیاد فرقی با هیچوقت تو یه چالش شرکت نکردن نمیکنه=|) اما این چالش خیلی خوبه! نتونستم جلوی خودمو بگیرم*-*!

چالش از اینجا شروع شد و منم اولین بار همونجا دیدمش^-^

 

+ امیدوارم چالش گذاشتن یه کمکی به راحت بودنم تو بیان بکته چون بدون اینکه هیچ دلیل خاصی داشته باشم اینجا احساس نا راحتی و خشکی دارمTT

هرچند این حسو تو میهنم داشتم و کاریش نمیشه کرد ولی دلم میخواد راحت تر باشم~ از اینکه همیشه و همه جا بدون اینکه حرف خاصی زده باشم یا کار اشتباهی کرده باشم احساس خجالت و دور افتادگی دارم خیلی بدم میاد. چی بهش میگن؟...

نمیدونم چرا هرجا میرم احساس میکنم به اونجا تعلق ندارم و نباید اون حرفایی که ته دلم میخواستم بزنم رو بگم، یا هرچیزی میخوام بگم و هرکاری که میخوام انجام بدم احساس میکنم یه اشتباه بزرگ و ضایع توش هست درحالی که نیست

همیشه فکر میکنم اطلاعاتم خیلی ناکامله و هیچ کدوم از جمله های توی مغزم که درمورد آدمای دیگه و اطلاعات بیرونه درست و کامل نیست

هرچند تقریبا درمان شدم ولی هنوز حتی توی اون فضاهایی که به خاطر اینکه توشون خودمم خیلی دوسشون دارم هم انقدر احساس راحتی نمیکنم که واقعا خودم باشم#-# *آه کشیدن*

+ این مرض فقط مرض منه که کلی وقت میذارم روی نوشتن یه نوشته و بعدش وقتی هنوز حتی یه بارم خودم از اول نخوندمش که ببینم خوب نوشتم یا بد میزنم پاکش میکنم؟ اونوقت کلی مدت به خاطر گم کردن چند تا از نوشته های قدیمیم که الان حتی دلم نمیخواد نگاهشونم کنم ناراحت و افسرده بودم:′|

+ خیلی دارم سعی میکنم پروژمو انجام بدم ولی این چند روز که بیشتر درگیر انیمه دیدن شدم هیچ جوره نمیتونم خودمو مجبور کنم بشینم داستان بنویسم... تصمیم گرفتم یکم به خوردم استراحت بدم ولی هم باید پروژمو تا آخر ماه (فقط آخر ماه؟ آخر سال... آخر قرن حتیD:) تموم کنم و کلی روز جا انداختم... همینجوری پیش بره تا همون آخر ماه (یا آخر قرن) هم نمیتونم برم سمت پروژه:′)

+ از سال 1396 که فهمیدم چه سالیه و فهمیدم چهار سال دیگه میرسیم به یه عدد رند خیلی باحال منتظر الان بودم. چهار سال به نظرم انقدر دور میرسید که حتی فکر میکردم اصلا امروزو نمیبینم، اما خیلی زودتر از چیزی که فکر میکردم گذشت:)) فکر کنم جزو اولین دفعاتی باشه که به یکی از چیزایی که خیلی منتظرشون بودم میرسم. اینو حتما تو دفتر نامه هام مینویسم که دفعه های بعدی بازم نگم دفعه های اوله*-*

(حالا که فکر میکنم به برگشت شیومین از سربازی که کلی منتظرش بودم رسیدم. به قسمت جدید نویینگ برادر با سوجو رسیدم. به کامبک دی اند ای و کامبک چند روز پیش سوجو. به آلبوم بکهیون و قسمت آخر فصل چهار هایکیو. به تموم کردن سه فصل اول هایکیو با داداشم. به همه ی تولدام که منتظرشون بودم. به جشن تکلیف خودم و داداشم و خریدن اسکیت و یاد گرفتنش. به باز شدن وبلاگم و فصل چهارم اتک. به تولد اون دوستم که چند روز بعد تولدش باهاش دوست شده بودم و فکر میکردم تولد بعدیش انقدر دوره که هیچوقت نمیتونم بهش تبریک بگم. به راهنمایی حتی... به اون کتونیا که دوسشون داشتم و اون گلایی که با منگنه درست کردم و کلی چیز باحال دیگه. نه، اصلا جزو دفعات اول نیست′-′)

روز اول: آهنگ مورد علاقتون؟

خب.... انتخاب سخته! ولی وقتی حرف آهنگ مورد علاقه میشه اول از همه اسم someone to you میاد تو ذهنم

البته معمولا به اسم کانتکت شناخته میشم چون یه مدت بدجور روش قفلی زده بودم جوری که حتی موقع حرف زدن هم از متنش استفاده میکردمXD

ولی درحال حاضر اول اسم someone to you میاد تو ذهنم پس همون someone to you :|~

 

روز دوم: آهنگی که کمتر از همه دوست دارین؟

خب... من اکثرا توی اسپاتیفای آهنگ گوش میکنم و وقتی همون آهنگ که اونجا روش قفلی بودم و دانلود میکنم ازش زده میشم، نمیدونم چرا

توی اسپاتیفای هم یه عالمه آهنگ دارم که فقط چون از آرتیستی که دوست دارم بودن لایک کردم تا لایک و بازدیدش بره بالا پس یه عالمه آهنگ دارم که واقعا ازشون خوشم نمیاد و فقط لایک کردم

اگه بخوام از بین اونا بگم زیاد هست، ولی فکر کنم everything i wanted باشه... آهنگ قشنگیه ولی ریتمش زیادی آروم و یک نواخته به خاطر همین فقط وقتی همزمان معنیشو میخونم دوست دارم گوش کنمش

 

روز سوم: آهنگی که خوشحالتون میکنه؟

من کسیم که کلا با آهنگ گوش کردن خوشحال میشم پس نمیتونم راحت یکی انتخاب کنم:/

مثل روز اول، اولین آهنگی که اسمش به ذهنم رسید someone to you بود#-#

بعدشم برای نوشتن اسم یه عالمه آهنگ دیگه برنامه ریزی کردم، ولی نمیدونم چرا، تصمیم گرفتم FairyTale و بذارم

با اینکه متنشم زیاد شاد نیست ولی خب... دوسش دارمD:

 

روز چهارم: آهنگی که ناراحتتون میکنه؟

Mad at Disney - salem ilese

دیروز گفتم که توی حس گرفتن از آهنگا بیشتر به ریتمشون توجه میکنم و ریتم این آهنگ زیاد غمگین نیست... ولی ازش این حسو‌ میگیرم

توی یکی دو ماهی که حالم زیاد خوب نبود و یکم افسرده شده بودم این آهنگو پیدا کردم و گوش کردمش و با اون روزی چند بار گریه میکردم... با اینکه اصلا اهل گریه کردن نبودم و نیستم#-#

و فکر کنم اون زمان این آهنگ خیلی کمکم کرد! دوسش دارم*-*

 

روز پنجم: آهنگی که شما رو یاد کسی میندازه؟

از این آهنگا زیاد دارم، و اگه کراشامم جزو اون افراد حساب بشن تعدا آهنگا زیاد میشه

ولی دوباره، اولین آهنگی که به ذهنم رسید:

Don't Know What To Do - BlackPink

این آهنگ انتخابی خودمونه برای اینکه موقع گوش کردنش یاد هم بیفتیم*-*

ببینم با یه آهنگ فارسی که مشکلی ندارید؟

سلام

این آهنگ منو یاد یکی از کراشام تو هری پاتر میندازه... صادقانه بگم نمیدونم اسمی که ازش یادمه درسته یا نه:/ پس بیخیال فقط بدونید یاد یکی از کراشای هری پاترم میفتم باهاش

 

روز ششم: آهنگی که شما رو یاد جایی میندازه؟

فکر نکنم آهنگی باشه... بذار ببینم...

مثلا با آهنگ بهار آمد یاد ترکیه میفتم... چند سال پیش با دوستای خونوادگیمون چند روز رفتیم اونجا و همش این آهنگو با هم میخوندیم... ولی انقدراهم باهاش یاد اونجا نمیفتم

فکر نکنم بشه چیزی گفت...

(خودم میدونم اسمش این نیست به روم نیارید′-′)

 

روز هفتم: آهنگی که شما رو یاد اتفاق خاصی میندازه؟

بذار ببینم... مطمئن نیستم چیزی باشه

بیشتر از یه اتفاق منو یاد یه زمان خاص میندازن

ولی شاید این باشه...

youngblood - 5SOS

یاد مرگ یکی از بچه هام میفتم++

یا این...

memories - Maroon 5

شاید یکم زیادی کلی باشه ولی منو یاد اتفاقات آخر خاطرات وقتی همه مرده بودن میندازه...

 

روز هشتم: آهنگی که همه ی لیریکشو بلدین؟

Power -exo

*وی تلفظ تک تک کلمات این آهنگ را حفظ است و با آهنگ میخواند*

 

روز نهم: آهنگی که میتونین باهاش برقصین؟

حقیقتا حالم اگه خوب باشه و تو مودش باشم با همه آهنگی میرقصم

هرچند درکل اصلا اهل رقصیدن نیستم ولی خب-

GO GO - BTS

چون دنسش راحت بود یاد گرفتم:|~

 

روز دهم: آهنگی که باعث میشه خوابتون ببره؟

راستش اگه خوابم بیاد و کم خوابیده باشم و در حالت دراز کشیده آهنگ گوش بدم، اون آهنگ هرچی باشه تبدیل میشه به لالایی@-@

ولی الان اینو میذارم

Sore Wo Ai To Yobudake - mafumafu

لینک دانلودشو نیافتم پس ام ویشو تو یوتیوب ببینید

اگه لینک دانلودش یافت میشدم باید تو یوتیوب میدیدید

ام ویش فوق‌العادس*^*

 

روز یازدهم: یه آهنگ از گروه مورد علاقتون؟

Me & U - super junior

love at first sight - super junior

Skydive - super junior

 

روز دوازدهم: یه آهنگ از گروهی که متنفرین؟

=/ چیزی نیست....

 

روز سیزدهم: آهنگ گیلتی پلژرتون؟

(حقیقتا اصلا نمیدونستم جمله رو چجوری بنویسم که درست از آب دربیاد″-″)

شاید...

Take Me To Church - Hozier

یا یه چیزی مثل اینا....

I Kissed A Girl - Katy Perry

Raise Your Glass - pink

یا آهنگای رپم یا اون آهنگای فارسی که بعضی وقتا خیلی گوش میکنمشون...

(واقعا حوصله ندارم دنبال این آهنگا بگردم″: یا خودتون برید یه جا دانلود کنید یا انقدر منتظر بمونید که حوصلم بیاد سرجاش برم پیدا کنم و آپلودشون کنم″-″)

 

روز چهاردهم: آهنگی که کسی توقع نداره دوست داشته باشین؟

Cry - Ashnikko, Grimes

احتمال میدم چون به فحش دادن خیلی حساسم و دوستام همیشه بهم میگن بچه مثبت ازم توقع نداشته باشن همچین چیزایی گوش کنم•-•...

 

روز پانزدهم: آهنگی که توصیفت میکنه؟

بستگی داره منظور ریتمش باشه یا متنش...

ولی درکل چهار تا آهنگ هست که سه تارو با متنش میذارم...

Someone To You - BANNERS

The Way I Am - Voicenotes

Contact - D&E      (Lyric)

Your Somebody Else - Josefien

خیلی دلم میخواست متن the way i am و خودم بذارم ولی پست زیادی طولانی میشد++

لیریک کانتکتو الان ندارم بعدا لینکشو میذارم′-′...

+ your Somebody else و فقط برای ریتمش گذاشتم... فکر میکنم اگه قرار باشه با دوتا آهنگ (با توجه به ریتمشون) خودمو معرفی کنم یکیش your Somebody else باشه و یکی دیگش someone to you ′^′ 

+ لینکای امروز خیلی نامرتبن... شرمنده...

 

روز شانزدهم: آهنگی که قبلا عاشقش بودین ولی الان ازش متنفرین؟

همچین آهنگی ندارم... فقط عاقم بهشون کم میشه یا اگه یه زمانی قفلیم بوده و بدون اون نمیتونستم نفس بکشم الان کم گوشش میکنم′-′

Breaking me - Topic, A75

این آهنگو یه زمانی خیلی دوست داشتم و خیلی گوش میکردم ولی الان زیاد ازش خوشم نمیاد...

+ دیروز وقت نکردم بنویسمش:′)...

 

روز هفدهم: یه آهنگ که از رادیو شنیدین؟

به نام خدا... هیچ-

+ امروز دو روز نوشتمD':

+ خدایا... من دارم چه کار میکنم:/...

 

روز هجدهم: آهنگی که دوست داشتین توی رادیو بشنوین؟

چیزی نیست...

راستش دیروز میخواستم این دو روز که مربوط به رادیوئه رو مثل بقیه رد کنم ولی سرم شلوغ بود به خاطر همین نتونستم... در عوض امروز هم برای اون روزی که باید رد میکردم مینویسم هم برای امروز′-′

میدونم روند چالش جواب دادنم داره عجیب میشه ولی همنه که هست=-=

 

روز نوزدهم: یه آهنگ از آلبوم مورد علاقتون؟

اگه بگم آلبوم مورد علاقه ندارم چی؟...

No Love - D&E

Change - D&E

Shadow - super junior

اننخاب سخته...

نمیدونم چرا ولی بد بلود بیشتر از نو لاو به دلم نشست•-• با اینکه نو لاو دوتا آهنگ بیشتر داشت فقط و اون دوتا هم خیلی خوب بودن

آهنگای سوجو تو نت پیدا نمیشن لینکا قاطی میشه:/...

 

روز بیستم: آهنگی که موقع عصبانیت گوش میکنید؟

موقع عصبانیت آهنگ گوش نمیکنم. به جاش دستم و عروسکم و بالشمو گاز میگیرم و به همه چیز مشت میزنم

(من موقع عصبانیت خطرناکم بهم نزدیک نشید😂)

به علاوه الان هندزفری ندارم و روشن کردن هدفون طول میکشه، و عادت ندارم با صدای بلند آهنگ گوش کنم پس نمیتونم راحت جواب بدم

ولی فکر کنم این باشه...

Like Everybody Else - Josefien

+ باور کنید حوصله ندارم برم بگردم لینکاشونو پیدا کنم:′| خودتون تو یوتیوب یا اسپاتیفای بگردید پیداشون کنید. بالاخره یه روز انقدر بیکار میشم که بیام لینکای این چالشو درست کنمD':

بعدا نوشت: لینک یوتیبشو گذاشتم+-+...

 

روز بیست و یکم: آهنگی که موقع خوشحالی گوش میکنید؟

بستگی داره به مودم و قفلیم و آهنگایی که اون موقعا گوش میکردم... ولی بیشتر اینارو وقتی سرخال باشم گوش میکنم

I love it - D&E

Lose It - D&E

History Maker - yuri on ice

Still Alive - yuri on ice

have it all - Jason Mraz

pretender - Raon Lee cover

همش لینک یوتیوبه=-= 

*وقتی خودمم آهنگایی که زیاد گوش میکنمو دانلود نکردم*

ببینم چی میشه شاید چند تا از لینکای خالی قبلیم از تو یوتیوب گذاشتم′-′...

+ امروز اندازه ی همه ی روزایی که به زور خودمو کنترل کردم که فقط یه آهنگ بذارم آهنگ گذاشتم=/

+ مدیونید فکر کنید وقتی داشتم دنبالشون میگشتم یه ساعتم اجراها و چیزای دیگه رو نگاه کردم...

 

روز بیست و دوم: آهنگی که موقع ناراحتی گوش میکنید؟

وقتی ناراحت باشم آهنگ گوش نمیکنم، چون هرچقدرم شاد باشه حالمو بدتر میکنه

ولی میتونید یه نگاهی به روز چهارم و روز بیستم بندازید جوابا اونجان

 

روز بیست و سوم: آهنگی که میخواید تو روز عروسیتون پخش شه؟

:|... بذار ببینم

Black Suit - super junior

فقط تونستم به معنیش نگاه کنم و اینو بذارم...

باورم نمیشه یکی تونست مجبورم کنه درمورد روز عروسیم حرف بزنم... منی که اعضای خانوادمو کشتم انقدر گفتم قرار نیست ازدواج کنم...

 

روز بیست و چهارم: آهنگی که میخواید تو مراسم ختمتون پخش شه؟

Holy Ground - BANNERS

 

روز بیست و پنجم: آهنگی که باعث میشه خندتون بگیره؟

Can you feel it - D&E

بیاید اجراشونم ببینیم با هم به مدل مو و دنسشون بخندیم:))

 

روز بیست و ششم: آهنگی که میتونید با ساز بزنید؟

گل قالی

من کلاس ارفو کامل رفتم و الان یه عالمه نوت دارم که با بلز و فلوت بزنم... همشونم میتونم بزنم ولی تمرین نمیکنم به خاطر همین اگه الان بخوام بزنم همش اشتباه میکنم:/

بین اونایی که درست و کامل میتونم بزنم این آهنگو بیشتر از همه دوستش دارم. خیلی خوبه اصلا

متاسفانه لینکش پیدا نشد. لازم نیست گوش کنید اصلا′-′

یه روز میام پیشتون خودم با بلز (به به چه ساز زیبایی;-;) براتون میزنمش^-^...

+ به این نتیجه رسیدم که باید مانامی و جداً از رویش بهار جدا کنم و براش یه داستان دیگه بنویسم... (کی میدونه؟ شاید اسم اونم گذاشتم رویش بهار) چون داستان قبلی و خیلی دوست داشتم میخوام قبل جدا شدنش یه تیکه هایی از اون که بیشتر دوست داشتم و مهم بودنو بنویسم. اینجا کسی هست که دلش بخواد اونارو بخونه؟D':

 

روز بیست و هفتم: آهنگی که دلتون میخواد بتونید بزنید؟

سلطان قلب‌ها

شاید... آخه نوتشو دارم و تا یه جاهایی هم میتونم بزنم ولییی.... تمرین نمیکنم... تمرین-__-...

و اینکه...

Psycho - Red Velvet

چون ورژن پیانوشو گوش کردم و خیلی آرامش بخش بود دلم میخواد بتونم بزنمش...

+ فقط سه روز تا روز آخر چالش مونده:′))

+ این آخرین باری بود که ستاره ی چالشو روشن کردم. روزای بعدو اگه دلتون میخواد ببینید خودتون باید بیاید اینجا... بعد از اینکه تمومش کردم تاریخشو برمیگردونم به همون روزی که شروع کردم. اگه تاریخشو یادم بیاد′-′ میخوام پستایی که وسط چالش گذاشتم بیان بالا...

+ همش حس میکنم دارم با دیوار حرف میزنمT^T دیوارای وب حالشون خوبه؟

+ من اگه تا روز آخر چالش همه ی لینکا رو درست نکرده باشم آدم نیستم...

+ از الان میتونم آدم نبودنمو حس کنم:/

 

روز بیست و هشتم: آهنگی که باعث میشه احساس گناه داشته باشید؟

لالایی های شیکه پویاXD

از بچگی من و داداشم وقتی اونو میشنیدیم یاد همه ی گناهای کرده و نکردمون میفتادیم و میزدیم زیر گریهXD

 

روز بیست و نهم: یه آهنگ از دوران بچگیتون؟

من وقتی بچه بودم اصلا آهنگ گوش نمیکردم (مگر اینکه سه سال پیشو بچگی حساب کنید)

دروغه

ولی این زنگ گوش مامانم بودD:

هنوزم همینه

ده سالی میشه این زنگ گوشیشه و عوضش نمیکنه

+ وقتی پلی میشه فکر میکنم گوشی مامانم داره زنگ میخورهD':

 

روز سیم: آهنگ مورد علاقتون، پارسال همین موقع.

چیز دقیقی یادم نیست، اما قطعا یکی از آهنگای اکسو بود چون تازه اکسوال شده بودم

احتمالا یکی از آهنگا چنبکشی هم بود... چون داشتم فصل یک نردبان اکسو رو میدیدم=|

SHEEP - Lay

Blooming Day - CBX

احتمالا یکی از اینا بود

 

 

این چند روز خیلی سرم شلوغ بود و اکثرا نتم نداشتم به خاطر همین مجبور شدم همشو با هم امروز جواب بدم...

متاسفانه الانم زیاد وقتم آزاد نیست پس لینکای نصفه نیمه رو میسپرم به فردا یا شبD':

و همینطور لینکای روز آخرو چون جفتشو آپلود کردم ولی نشد:/

***

اوکی.. بالاخره برای کامل کردن این پست اومدم•-•~

میخواستم بعد از تموم کردن چالش چند تا از آهنگای خیلی مورد علاقم که جواب هیچکدوم از سوالا نبودن و بذارم اما این چند روز سرم خیلی با مهمونی و مسافرت و چیزای دیگه شلوغ بود (نمیدونم چرا با وجود کرونا بازم این همه مهمونی داریم:′|) و هری پاترم از اول شروع کرده بودم و نتونستم به این پست برسم

عوضش امروز همه ی کاراشو میکنم که ببینم آدم بودم یا نه*-*~

خببب.... چند تا آهنگ هستن که چند لحظه ی پیش گفتم، جواب هیچ کدوم از سوالا نبودن اما دلم میخواست حتما توی این پست باشن

The Chance Of Love - TVXQ

(حقیقتا خودمم اصلا این ام وی رو دوست ندارم اما آهنگش فوق‌العادس•-•

اسم آلبومش خیلی به دلم نشست... نیو چپترD': )

Best Part - Daniel Ceasar, H.E.R

Gray & Blue - soraru & Mafumafu cover

این سه تا آهنگایی بودن که دلم میخواست تو این پست باشن•-•...

سعی کنید گوش کنید...

 

و بالاخره این چالش تموم شد و من پستشو کامل درست کردمD':

میدونید؟ بهونه ی خیلی خوبی بود برای معرفی کردن همه ی آهنگای مورد علاقم به بقیه و گفتن اینکه تو کدوم مودم کدومارو گوش میکنم و توضیح دادن بعضی افکار و احساساتم که به موسیقی ربط داره

با اینکه خیلی کم بودن و فکر کنم من جزو معدود کسایی بودم که یه ساعت درمورد سخت بودن انتخابم و دلیل اینکه اون آهنگارو انتخاب کردم فک میزدم′-′

مرسی که ستاره های هرروزه ی این پستو تحمل کردین*-*!

 

*وی در پست را میبندد و به هزار روش قفلش میکند*

 

پ.ن: میدونید که قراره ستارش شیش ساعت روشن بمونه و بعد بره زیر همه ی پستایی که وسط چالش گذاشتم دیگه؟

پ.ن²: گردنم شکست تا لینکا درست شن:′|

پ.ن³: ولی هنوز حوصله ی لیریک کانتکتو ندارم⁦( ̄ヘ ̄;)

کاش حداصل تو گوش خودم بود...