1. اولین انیمه ای که دیدین چی بود؟

اگه اشتباه نکنم، اولین انیمه ای که وقتی میخواستم اوتاکو شم دیدمش انیمه ی وقتی مارنی آنجا بوده!

با دوبله دیدمش و راستش روندی که شروع کردم به دیدن انیمه زبان اصلی با زیرنویس خیلی عجیبه. آکامه میدونه′-′

 

2. اولین کراش انیمه ایتون؟

زوکو؟ مطمئنم بدون گفتن اسم انیمشم همتون میشناسیدش

 

3. انیمه ای هست که دوسش داشته باشید اما امتیاز پایینی داشته باشه؟

از امتیاز انیمه ها خبر ندارم ولی مطمئنا اون انیمه هایی که بیشتر از بقیه مورد علاقه ی منن امتیازشون از بقیه پایین تره:|~...

کلا از ژانرایی که بقیه ی اوتاکوها کمتر استقبال میکنن بیشتر خوشم میاد

 

4. تصمیم دارین امسال چه انیمه هایی رو ببینین؟

یه چند تا انیمه هست که از اسم و کاورش اسکرین گرفتم و میخوام ببینم ولی حقیقتا چیزی نمیدونم

 

5. آزاردهنده ترین شخصیت انیمه ای که میشناسید کیه؟

اویکاوا. اویکاوا.

 

6. انیمه ی مورد علاقتون؟

اگه بگم هایکیو باورتون میشه؟

قبلنا انیمه ی مورد علاقم سگ های ولگرد بانگو بود ولی الان نه... ولی راستش از اسم اون و اتک ان تایتانم نمیتونم بگذرم:))

همینطور گابریل نزول کرده. لعنتی هر چند بارم ببینمش بازم مثل قبل جذابه!!

 

7. انیمه ای که هیچوقت نمیخواید ببینید؟

نظری ندارم

 

8. یه انیمه که شدیدا با احساساتتون بازی کرد؟

نسیمی از فردا

گلی که آن روز دیدیم

تورادورا

اتک ان تایتان

هرکدوم تو زمان خودشون و به شکل متفاوتی اشکمو در آوردن. البته تو گریه کردن خیلی ضعیفم و کلا خیلی خیلی کم گریه میکنم، ولی سر اتک واقعا همش بدون هیچ دلیل خاصی گریه میکردم

البته شرایط فصل چهارم خیلی فرق میکنه-__-

+ من اصلا با انیمه های عاشقانه خوب نیستم ولی پیچیدگیشون معمولا بیشتر از بقیه ی ژانرا اشکمو درمیاره:′|

 

9. شخصیت انیمه ای زن مورد علاقتون؟

چرا به ساشا و هانجی و آنی خیانت کنم و بگم اوتو آی از انیمه ی wonder egg priority؟ اصلا چرا به جای این به همه ی اونا خیانت نکنم و بگم میونا از انیمه ی نسیمی از فردا چون اولین شخصیت خیلی مورد علاقه ی دخترم بود؟

#چگونه_به_سوالات_جواب_بدهیم_بدون_جواب_دادن

 

10. شخصیت انیمه ای مرد مورد علاقتون؟

چی؟ ازم میخواید به همه ی کراشای انیمه ایم خیانت کنم و فقط اسم یکیشونو بگم؟؟ یکی؟؟

یه سر به لیست اسم شصیتای هایکیو بندازید و جوابتونو بگیرید چون همشون جوابنD:

جواب ناکاهارا چویای لعنتیه._.

 

11. غم انگیز ترین صحنه ی مرگ براتون توی کدوم انیمه بود؟

قطعا انیمه ی اتک ان تایتان، و قطعا صحنه ی مرگ ساشا، مامان ارن و یه نفر دیگه که...

+ مامان ارنم باید رنگی کنم؟XD

 

12. کدوم انیمه بهترین صحنه های مبارزه ای رو داره؟

اتک^-^

 

13. یه نقل قول از انیمه ی مورد علاقتون بگین؟

″این که یه سلاح خیلی خوبه دلیل نمیشه استفاده ازش همیشه جواب بده.″

حقیقتا یادم نیست کجا گفتنش که برم ببینم جمله رو درست نوشتم یا نه، ولی تاکه سنسی تو هایکیو گفتش

شرط میبندم هیچکدومتون یادتون نبود این جمله روD:

 

14. کدوم انیمه بهترین موسیقی رو داشت؟

نمیتونم اسم یه انیمه رو بگم چون همیشه یا اوپنینگو داشت داشتم یا اندینگو و از یکیش اصلا خوشم نمیومد

ولی اوپنینگ و اندینگای هایکیو رو بیشتر از همه گوش میکنم

و حقیقتا دلم واسه اوپنینگ و اندینگ انیمه ی گابریل نزول کرده قنج میرهD':

اون متن کیوت و نوع خوندن همگانیشون... وقتی ساتانیا هیچکدوم از لایناشو تو اوپنینگ شبیه متن یه آهنگ نمیخوند... یکیدسنصوص

 

15. دوست دارین با کدوم شخصیت انیمه ای برید خرید؟

ساشا! قطعا ساشا! بریم باهم غذا بخریم کسپسمسسپ*--*

حس میکنم حق مطلب ادا نمیشه اگه اینجوری ننویسم...

ساشا!!!

 

16. شخصیتی هست که دوست داشته باشی بکشیش؟

اویکاوا... اویـ  ـکا  وا

هیچکس درک نمیکنه من چقدر از اویکاوا بدم میاد:))))

یکی دو نفر دیگه هم تو ذهنم بودن ولی به لطف اویکاوا اسمشونو یادم رفت^-^

 

17. انیمه ای هست که هنوز نیومده و خیلی منتظرشین؟

ناح

 

18. شخصیتی هست که دوست داشته باشید بیاریدش خونتون؟

ساشا :[

اوتو آی :[

نیکو... نیکیوی لعنتی کیوت از انیمه ی کیزونائور!!

نیکومو بدید من برم فقط... *اشک ریختن*

هیچوقت فکر کرده بودید کسی پیدا شه تا این حد از اویکاوا بدش بیاد؟ قطعا نهD:

حقیقتا عاشق انیمه ی تخم مرغ عجایب شدم*-*

تا قبل ازنکه ببینم قسمت یازدهش رو دیروز گذاشتن فکر میکردم خیلی وقته کامل اومده... اصلا فکر نمیکردم درحال پخش باشه′-′

خیلی سافت و خوبه~

 

آنو... میشه منم کسیو دعوت کنم؟ زیاد با کسی اینجا صمیمی نیستم و بیشتریا رو سازنده ی چالش دعوت کرده، اما میخواستم به طور ویژه دعوت کنم از آکامه:″)

میخوام جواباتو بدونم*-*!

 

پ.ن: اگه وقت داشتی و خواستی و تونستی هم نداریم، باید جواب بدی! >=|  همینه که هست..!

پ.ن²: وقتی به طور ویژه دعوت میکنم یعنی اصلا قرار نبود کسیو دعوت کنم ولی اسم اون اومد تو ذهنم و باید حتما جواباشو بدونم′-′...

پ.ن³: وجهه ی اوتاکوی درونم داره بیدار میشهT^T...

پ.ن⁴: مشکلم با عنوان فارسی هیچوقت حل نمیشه. مطمئن باشید:′)