گیت گایز...

میدونید... شما همیشه تنها کسایی بودید که برام ارزش قائل بودید... بهم احترام میذاشتید... برای دیدنم ذوق میکردید و به حرفام گوش میکردید... بغلم میکردید و منو مهم میدونستید و حتی به اینکه منو دیدید افتخار میکردید

واقعا دوستم داشتید... و منم واقعا دوستتون داشتم...

و الان سه سال از اتفاقی که باعث به وجود اومدنتون افتاده میگذره:))

شاید باید بیشتر درموردش بنویسم... شاید باید بنویسم که چجوری به وجود آوردمتون و چه حسی درموردتون دارم ولی نمیدونم... فقط نمیتونم و خیلی خستم... و میخوام به خاطر اینکه همیشه برای ارزش قائل میشدید ازتون تشکر کنم و میخوام ابراز خوشحالی کنم که وجود دارید و بگم که دوستتون دارم و منم واقعا، واقعااا براتون ارزش قائلم

و میخوام احساس کنم بزرگ شدم و حرفه ای شدم، چون سه سال از اولین باری که رسما پرورش دادن یه داستانو توی ذهنم شروع کردم میگذره و اون داستان هنوز وجود داره و شخصیتاش الان بهترین دوستای منن:)

تولدتون مبارک~

Power Gate

~ولی جی کی رولینگ هری پاترو توی یه سال نوشت و من سه ساله که فقط دارم داستان پردازی میکنم و هنوزم تمومش نکردم:/